Afspraken

We hebben gereserveerd maar kunnen toch niet komen ...

  • Als de gezondheid van het kind het niet toelaat om gedurende de gereservereerde periode te komen, dan vragen wij om ons zo spoedig mogelijk te verwittigen zodat andere gezinnen gebruik kunnen maken van het appartement.

  • De reservatie kan verplaatst worden naar een latere datum.

  • De reservatie kan op elk moment én zonder verdere uitleg geannuleerd worden, zonder kosten.

  • Het bedrag dat overgeschreven werd, wordt teruggestort.

Wij vragen ...

  • Om geen huisdieren mee te brengen.

  • Om niet te roken in de appartementen.

  • Om alle schadegevallen te melden.

  • Om alle gebreken te melden (cfr. inventaris).

  • Om de rust van de buren te respecteren. Uw gezin komt hier namelijk ook om een rustige vakantie door te brengen.

  • Om bij vertrek het appartement "poetsklaar" achter te laten, dwz geen afval in de (bad)kamer achterlaten, alle vuilnis (gesorteerd) naar de afvalkelder brengen, alle afwas doen en terug in de kasten plaatsen en de vaatwasser ledigen. Een gespecialiseerde firma komt na uw vertrek poetsen met aangepaste producten en procédés, u moet dus niet zelf aan de slag gaan, behalve de bovenstaande zaken in orde brengen.

Getuigenissen

In de brochure, die jullie via het ziekenhuis hebben ontvangen, vinden jullie een paar getuigenissen van ouders.

Ook op onze facebookpagina verschijnen nu en dan getuigenissen van eerder bewoners van één van de appartementen. We vragen steeds vooraf toestemming als we iets probliceren op social media.

Deze website maakt gebruik van cookies om uw bezoek na te gaan. Door verder te surfen stemt u in met het gebruik hiervan. Meer informatie